Києво-Святошинська районна рада

НАЛАШТУЙ ОН-ЛАЙН СЕРВІС ІНФОРМУВАННЯ ВІД ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ У СВОЄМУ ТЕЛЕФОНІ

Опубліковано Середа, 15 серпня 2018, 15:30

З травня 2018 року запроваджено СМС-інформування, яке включає в себе набір стандартних повідомлень щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, а також про накопичений страховий стаж та відповідно сплату страхових внесків роботодавцями. Сервіс орієнтований як на пенсіонерів, так і на громадян, які не досягли пенсійного віку.

         Сервіс є абсолютно безкоштовним і може бути корисним кожному.
По-перше, громадяни будуть оперативно проінформовані про всі зміни, які відбуваються в пенсійній справі, по-друге, що є не менш важливо, для кожного працюючого це інструмент контролю за своїм роботодавцем. Адже щомісяця застрахована особа буде отримувати повідомлення про зарахований страховий стаж, який необхідний при призначенні пенсії.      Відсутність повідомлення про нарахований страховий стаж є приводом для звернення до свого роботодавця для з‘ясування причин.
Для отримання СМС від Пенсійного фонду необхідно надати згоду одним з доступних способів:

• або через веб-портал електронних послуг ПФУ з допомогою електронного цифрового підпису, де в особистому кабінеті заповнюються відповідні поля;
• або через особисте звернення до сервісних центрів органів Пенсійного фонду та заповнення заяви встановленого зразку.

QR-код – це зручно

Опубліковано Середа, 08 серпня 2018, 10:14

Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. Послуга доступна для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

         Це сучасне нововведення дозволяє громадянам не виходячи з дому отримувати такі електронні документи:

• довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
• довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;

• індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;
• витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру

загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо. Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих  документів» за посиланнямhttp://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm .
Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

ЕЛЕКТРОННЕ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ ТА ЙОГО ПЕРЕВАГИ

Опубліковано Середа, 01 серпня 2018, 15:47

Відтепер усі категорії пенсіонерів, які отримують пенсійні виплати через Державний Ощадний банк України, мають можливість отримати електронне пенсійне посвідчення.
         Електронне пенсійне посвідчення - це сучасний технологічний інструмент, який дозволяє не тільки отримати пенсію, здійснити оплату комунальних, розрахуватись за покупку в магазині та мати доступ до безлічі інших онлайн-послуг, а ще й повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами. І, безумовно, пенсійне посвідчення нового зразка надає право власникові користуватися всіма пільгами, які належать йому, як пенсіонерові.

         Електронне пенсійне посвідчення містить в собі електронний цифровий підпис, за допомогою якого людина фактично підтверджує свою особу і може подавати заяви до органів Пенсійного фонду, не відвідуючи їх особисто, а виключно через мережу Інтернет. Також, людина може отримати доступ до пенсійної справи, до даних про стаж та заробітну плату, користуватися іншими сервісами державних органів. 
Щоб отримати модернізований пенсійний документ, зверніться до Пенсійного фонду за місцем перебування на обліку та подайте заяву на виготовлення посвідчення, долучивши такі документи: паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та фотокартку розміром 30*25 мм.

         Електронне пенсійне посвідчення буде виготовлено безкоштовно, протягом 30 робочих днів.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України – зручний і надійний інформаційний сервіс

Опубліковано Середа, 25 липня 2018, 15:49

1. Що таке веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який інформаційний ресурс він містить та який перелік послуг можна отримати завдяки цьому електронному сервісу?

Інформаційний ресурс веб-порталу Пенсійного фонду України створений ще у 2012 році з метою дистанційного отримання необхідної інформації та контролю за персональними даними, що стосується громадян України, які є або були працюючими особами (у тому числі фізичними особами-підприємцями), пенсіонерів та роботодавців.

Веб-портал містить захищені персональні облікові дані застрахованої особи: прізвище, ім’я, по батькові; дата та місце народження; місце проживання із зазначенням адреси; інформацію щодо суми сплачених страхових внесків до Пенсійного фонду за відповідний місяць; наявного страхового стажу; ознак особливих умов праці (пільговий стаж); суми заробітної плати (грошового забезпечення, доходу); з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць; суми доходу (прибутку) осіб, які провадять підприємницьку діяльність і обрали особливий спосіб оподаткування (єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок); дати, з якої призначено пенсію; коефіцієнтів страхового стажу, заробітної плати (доходу); заробітної плати (доходу) для обчислення, перерахунку, індексації пенсії; розміру пенсії для виплати тощо.

Разом з цим, дані страхувальників, які наразі реєструються в органах Державної фіскальної служби України, містять інформацію щодо звітування за найманих працівників (фізичні особи-підприємці – «за себе») та сплати єдиного соціального внеску.

Серед основних послуг, які можна отримати завдяки реєстрації на веб-порталі, варто виділити:

- отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу;
- перегляд даних електронної пенсійної справи;

- направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді без відвідування органу Пенсійного фонду України;

- надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);

- можливість записатися на прийом до посадових осіб із обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду України.

Окрім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, користування якою не потребує реєстрації: графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси підрозділів Пенсійного фонду України. Застраховані особи можуть отримати актуальні тексти законодавчих актів, переглянути наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо. Всі послуги надаються веб-порталом безкоштовно.

2. Яким чином відбувається реєстрація користувача? Це складно?
Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена для зручності користувачів. Передбачено два способи реєстрації на порталі:

1) за допомогою подання заяви для реєстрації;

2) он-лайн реєстрація з використанням електронного цифрового підпису.

Реєстрація за заявою передбачає особисте відвідування Пенсійного фонду та складається з трьох кроків:

Крок 1. Прийти до найближчого відділення Києво-Святошинського об’єднаного управління ПФУ й оформити заяву. Для цього фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній особі – документ, що посвідчує її належність до організації.

Внесені у заяву відомості перевіряються спеціалістом та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Друкується розписка про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для первинної реєстрації на веб-порталі. До моменту закінчення реєстрації він зберігається в таємниці.

Крок 2. Після отримання реєстраційного коду необхідно зайти на веб-портал Пенсійного фонду України за адресоюwww.portal.pfu.gov.ua, обрати пункт меню «Реєстрація на порталі», заповнити реєстраційну форму, використовуючи реєстраційний код, заповнити адресу електронної скриньки, внести логін та пароль, які бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації сприяє захисту персональних даних.

Крок 3. На електронну адресу, яку ви вказали, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації і можливість користування послугами в електронному вигляді.

3. Для категорії громадян, у яких є електронний ключ, користування веб-порталом здійснюється за спрощеною формою? Вони можуть бути користувачами одразу чи мають ще пройти певні реєстраційні процедури?

Вхід до веб-порталу за допомогою електронного ключа є однозначно зручнішим, ніж за заявою. І ті особи, які мають електронний ключ, користуються перевагами в тому, що їм не потрібно відвідувати Пенсійний фонд та отримувати реєстраційний код доступу.

Зареєструватися на веб-порталі можна вдома, на роботі, в будь-якому зручному місці та в зручний час. Процедура реєстрації максимально спрощена та займе не більше 2-3 хвилин.

Після входу за посиланням http://portal.pfu.gov.ua обирається пункт головного меню «Вхід» та виконується перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»). З переліку необхідно обрати орган, за допомогою якого створено електронний ключ та сам ключ, який знаходиться на будь-якому носії (це USB-флеш-накопичувач чи жорсткий диск комп’ютера), вносимо пароль і одразу користуємося електронними послугами веб-порталу.

4. Якщо під час перегляду користувач побачив невідповідності або інформація про нього відсутня зовсім?Якщо працююча особа побачила на веб-порталі невідповідність, наприклад, прізвища, імені, по батькові чи іншу варто відразу звернутися до роботодавця з витребуванням виправлення цих даних або до спеціаліста Пенсійного фонду.

Києво-Святошинське об’єднане управління Пенсійного фонду України повідомляє

Опубліковано Четвер, 19 липня 2018, 09:26

         Відтепер всі пенсіонери та застраховані особи за бажанням зможуть отримувати смс-повідомлення про тривалість свого страхового стажу, суму призначеної пенсії та дату її виплати, результати проведеного перерахунку пенсії, поновлення пенсійної виплати та строк припинення виплати пенсії, а застраховані особи – довідатись про сплату страхових внесків.

         За допомогою смс-повідомлень пенсіонерам, за потреби, надсилатимуться запрошення відвідати орган Пенсійного фонду України для підтвердження або з’ясування необхідних даних.

         У зв’язку з цим, запрошуємо всіх бажаючих з числа пенсіонерів та застрахованих осіб завітати до відділу обслуговування громадян Києво-Святошинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: м.Вишневе, вул.Святошинська 50, та надати відповідні контактні дані мобільного зв’язку і згоду на отримання смс-повідомлень від пенсійної служби.

         Особи, які користуються послугами Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису, мають можливість замовити послугу безпосередньо на порталі, не звертаючись до Пенсійного фонду.

Переваги офіційного працевлаштування.

Опубліковано Четвер, 12 липня 2018, 09:35

Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у„конвертах”, легалізація трудових відносин та заробітної плати, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Легалізація заробітної плати, прихованої зайнятості на сьогодні є одним з найпріоритетніших напрямків роботи державних службовців.

Нагадуємо , що працівник, отримуючи нелегальну винагороду в резуль-таті домовленості з роботодавцем, позбавляє себе соціальних виплат та гаран-тій. Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної пла-ти. А з 01.01.2018 р. необхідний стаж для призначення пенсій -25 років, який з кожним роком збільшується на 1 рік і буде становити 35 років у 2024 році.

Наймані працівники мають дбати про своє майбутнє та відстоювати свої конституційні права - вимагати від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин та сплати внесків з усієї суми отриманого заробітку.

Переваги офіційного працевлаштування:

-право на призначення трудової пенсії;

-право на гарантований розмір заробітної плати (у тому числі доплати, надбавки й заохочувальні виплати); 

-право на відпустку, у тому числі додаткову й без збереження зарплати, відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами; 

-право на оплату лікарняного;

 -право на достроковий вихід на пенсію через шкідливі умови праці;

 -право на скорочений робочий день, тиждень через шкідливі умови праці;

 -право не працювати у вихідний і святковий день; 

-право не залучатися до понаднормових робіт без бажання працівника; 

-право на допомогу в зв’язку з безробіттям; 

-право на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві й професійних захворювань; 

-право на зарахування виробничого стажу.

ЛЕГАЛЬНА ЗАРПЛАТА ЗАБЕЗПЕЧИТЬ ВАШЕ МАЙБУТНЄ

Опубліковано П'ятниця, 06 липня 2018, 10:14

Кожна людина має право, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку вона вільно обирає або на яку вільно погоджується – це право гарантується статтею 43 Конституції України.

Для працівників, які вже працюють, та для тих, які мають намір влаштуватись на роботу, важливо розуміти способи виплати і розміри заробітної плати та їх вплив на соціальне та пенсійне забезпечення, адже офіційне працевлаштування – це певна гарантія роботодавцем соціальних, економічних, трудових та інших прав працівника.

На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, нажаль, нормою життя.  Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Надаючи згоду працювати на таких умовах, робітники самі позбавляють себе соціальних гарантій. Соціальний захист сьогодні та пенсійне забезпечення в майбутньому залежить, перш за все, від свідомої громадянської позиції самих працюючих. Тому переконливо радимо працівникам, яким пропонують роботу без укладання трудового договору з оплатою праці «у конверті», перш, ніж погодитися на дану пропозицію, зважити всі переваги офіційного працевлаштування, серед яких:

  1. 1.  Економічні й соціальні гарантії, а це право на:

-                     гарантований розмір заробітної плати (у тому числі доплати, надбавки та заохочувальні виплати);

-                     відпустку, у тому числі додаткову й без збереження зарплати, відпустку у зв’язку з вагітністю й пологами;

-                     на оплату лікарняного;

-                     на достроковий вихід на пенсію через шкідливі умови праці;

-                     на скорочений робочий день, тиждень через шкідливі умови праці;

-                     не працювати у вихідний і святковий день;

-                     не залучатися до понаднормових робіт без бажання працівника;

-                     на допомогу в зв’язку з безробіттям; на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві й професійних захворювань;

-                     на зарахування виробничого стажу;

-                     матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування в старості;

-                     на гарантії за колективним договором.

  1. 2.     Трудові гарантії. (Офіційне укладення трудового договору захищають найманого працівника відповідно до чинного трудового законодавства у разі порушення його прав, а саме: якщо роботодавець затримує виплату заробітної праці; відмовляється оплатити виконану роботу; не додержується інших своїх зобов’язань).

Відсутність офіційно оформлених трудових відносин між роботодавцем і працівником означає, що працівник не матиме всіх перелічених гарантій.

Заробітна плата офіційно працевлаштованого працівника, про яку щомісячно та в повному обсязі звітує роботодавець і з якої здійснюється сплата єдиного внеску, забезпечує працівника повним соціальним захистом, гарантованим державою, а період роботи зараховується в повному обсязі до стажу, який буде разом із розміром заробітної плати враховуватися при нарахуванні пенсійної виплати. 

Відповідно до діючого пенсійного законодавства встановлена пряма залежність розмірів пенсій від страхового стажу та заробітку, з якого фактично сплачені страхові внески до Пенсійного фонду. Тобто у страховий стаж при виході на пенсію враховуються тільки ті періоди, у яких відбувалось нарахування та за які повністю сплачені страхові внески із заробітної плати у сумі не меншій мінімального страхового внеску.

Згідно ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» з 2018 року встановлено право на пенсію за умови наявності 25 років страхового стажу, а з 2028 року 35 років страхового стажу.

А тому про гідну старість потрібно подбати вже сьогодні, вимагаючи від роботодавця декларувати заробітну плату в повному обсязі і відповідно сплачувати єдиний внесок.

Нагадуємо, що наймані працівники при порушенні їх прав можуть звернутися до головного управління Держпраці у Київській області за телефоном 044-481-34-48.

Роботодавець-порушник повинен нести відповідальність згідно із законом. Тому роботодавцям слід бути готовими до того, що в разі нехтування правами своїх працівників їм доведеться заплатити штраф в сумі 30 розмірів мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення. У 2018 році розмір штрафу: 111 690 грн.

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.

Перерахунок пенсій з 1 липня 2018 року.

Опубліковано Вівторок, 03 липня 2018, 16:55

         З 1 липня 2018 року Пенсійний фонд України провів перерахунок пенсій окремим категоріям громадян в зв’язку із зміною розміру прожиткового мінімуму, що є підставою для зміни розміру пенсійної виплати та надбавок, які визначають виходячи з цього показника. 

         Згідно Закону України «Про державний бюджет України на 2018 рік» з 01.07.2018 року прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, підвищено з 1373 грн. до 1435 грн. В зв’язку з цим з 1 липня поточного року переглянуто мінімальну та максимальну пенсійні виплати, які становитимуть 1435 грн. та 14350 грн., відповідно. 

         Підвищення мінімальної пенсії стосується тих пенсіонерів, які досягли пенсійного віку, але не мають повного страхового стажу, і розмір їхньої пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, окрім пенсії за особливі заслуги перед Україною, не досягає 1435 грн.

         Варто нагадати, що пенсіонерам з інвалідністю та пенсіонерам, страховий стаж яких становить у чоловіків -35 років, у жінок -30 років (для осіб, яким пенсію призначено до 01.10.2011 року, 25 і 20 років відповідно), мінімальну пенсію з 1 жовтня 2017 року встановлено в розмірі 1452 грн., тому цей перерахунок їх не стосуватиметься.

         Крім того, перераховано надбавку до пенсії особам, які мають статус «Почесний донор України» та «Почесний донор СРСР». Розмір цієї надбавки збільшиться з 170 грн. до 177,70 грн. Слушно зауважити, що зазначена надбавка визначена на рівні 10 % від прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, який з 01.07.2018 р. складає 1777 грн.

Графік проведення особистого прийому громадян

Опубліковано Вівторок, 03 липня 2018, 16:44

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

від 22.12.2015 № 146 (у редакції наказу головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

від 21.06.2018 № 391)

Г Р А Ф І К

проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові

Посада

День

прийому

Години

прийому

1.

ФАТХУТДІНОВ

Василь Гайнулович

Начальник

головного управління

середа

08.00-12.00

2.

ВЕРЕЩАК

Василь Миколайович

Перший заступник начальника головного управління

понеділок

13.00-17-00

3.

ЗОРКА

Олена Юріївна

Заступник начальника головного управління

середа

08.00-17.00

4.

КОЛОШМАЙ

Галина Володимирівна

Заступник начальника головного управління

четвер

08.00-17.00

5.

ПЕТРОВСЬКА

Тетяна Віталіївна

Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

понеділок

08.00-12.00

6.

КРУТІЙ

Вадим Олександрович

Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

вівторок

08.00-12.00

7.

НАВРОЦЬКИЙ

Сергій Васильович

Начальник управління персоналу та організаційно-інформаційної роботи

вівторок

13.00-17.00

8.

САМУТІН

Любов Василівна

Начальник управління пенсійного забезпечення

середа

08.00-17.00

9.

ВАСИЛЬЄВА

Алла Віталіївна

Начальник управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

четвер*

08.00-17.00

10.

СКОРОБОГАТОВА

Аліна Юріївна

Начальник юридичного управління

четвер

08.00-12.00

11.

БАРКОВА

Тамара Борисівна

Начальник фінансово-економічного управління – головний бухгалтер

четвер

13.00-17.00

12.

ЧОПИК

Галина  Степанівна

Начальник управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

п’ятниця

08.00-12.00

13.

БОРЕЦЬ

Юлія Тарасівна

Начальник управління адміністративно-господарського забезпечення

п’ятниця

13.00-16.00

14.

Згідно з графіком чергування

 

субота

09.00-12.00


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* прийом здійснюється за адресою: м Київ, вул. Терьохіна, 8-а

Жінки, яким присвоєно звання «Мати героїня», інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово. 

                  

                                                                                        «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                                                                                        наказом

                                                                                  Києво-Святошинського

                                                                                  об’єднаного управління

                                                                                    ПФУ Київської області

                                                                                  від 03.07.2018 № 14-госп 

Графік

прийому громадян в Києво-Святошинському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Київської області

п/п

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

День прийому

Години

прийому

1

Токар Станіслав Анатолійович

Начальник управління

Середа

900 – 1300

2

Євтушенко Людмила Миколаївна

Перший заступник начальника управління

Понеділок

Середа

900 – 1530

900 – 1530

3

Поліщук Тетяна Василівна

Заступник начальника

управління

Понеділок

Середа

900 – 1530

900 – 1530

4

Гнатюк Оксана Іванівна

Начальник Києво-Святошинського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1

Понеділок

        Середа

900 – 1530

900 – 1530

5

Плевако Ірина Олександрівна

Начальник Макарівського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій

Понеділок

        Середа

900 – 1530

900 – 1530

6

Демиденко Олена Вікторівна

Начальник Києво-Святошинського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №2

Понеділок

Середа

900 – 1530

900 – 1530

7

Приймаченко Алла Григорівна

Начальник Києво-Святошинського відділу обслуговування громадян

Понеділок

        Середа

900 – 1530

900 – 1530

8

Федорченко Оксана Олександрівна

Начальник відділу по роботі з персоналом

Понеділок

Середа

830 – 1530

830 – 1530

9

Живага Наталія Сергіївна

Начальник Макарівського відділу обслуговування громадян

Понеділок

        Середа

900 – 1530

900 – 1530

10

Мосійчук Толіна Анатоліївна

Заступник начальника фінансово-економічного відділу

Понеділок

Середа

900 – 1530

900 – 1530

11

Коваленко Ірина Анатоліївна

Начальник адміністративно-господарського відділу

Понеділок

Середа

900 – 1530

900 – 1530

12

Желінська Наталія Василівна

Начальник юридичного відділу

Понеділок

Середа

900 – 1530

900 – 1530

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чергування в суботні дні відбуваються з 0900  до 1300   години, згідно графіка чергування затвердженого начальником управління.

Календар

<< < серпня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31