Києво-Святошинська районна рада

Графік прийому громадян пунктами обслуговування Києво-Святошинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області

Опубліковано Четвер, 12 квітня 2018, 10:25

м.Боярка (приміщеня міської ради) вул.Грушевського, 39

Понеділок, червер

09:00-16:00

с.Білогородка

(приміщення сільської ради) вул.Володимерська, 33

Вівторок

09:00-16:00

с.Горенка (приміщення сільської ради), вул. І.Франка, 125-А

Перша, третя середа місяця

09:00-13:00

смт.Чабани (територія ННЦ "Інститут Землеробства НААН"), вул.Машинобудівників 2Б

Середа

09:00-16:00

П’ятниця

09:00-13:00

с.Бишів,(приміщення сільської ради), вул.Київська, 48

Середа

09:00-14:00

с.Дмитрівка, (приміщення сільської ради), вул.Садова, 2

Понеділок

09:00-13:00

Зміни в призначені пенсій учасникам Революції Гідності

Опубліковано Четвер, 05 квітня 2018, 15:56

21 лютого 2018 року набрав чинності Закон України №2281-VIII, прийнятий Верховною радою України 8 лютого 2018 року, яким внесено зміни до статті 115 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" щодо призначення дострокової пенсії за віком членам сімей осіб, які загинули або померли внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у Революції Гідності.

       Зокрема, частину 1 статті 115 цього Закону доповнено пунктом 5, який передбачає, що відтепер право на дострокове призначення пенсії за віком мають дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, діти, які стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття, і батьки, яким надано статус особи, на яку поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону, тобто членам сімей осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у Революції Гідності, а також сім’ї осіб, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції Гідності.

        Такі особи матимуть право на пенсію за віком після досягнення чоловіками 55 років, жінками - 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років у чоловіків і не менше 20 років у жінок. Достроково призначені пенсії до досягнення загальновстановленого пенсійного віку фінансуватимуться за рахунок коштів Державного бюджету України.

         Нагадуємо також, що раніше Верховна Рада України ухвалила закон, яким, підтримавши внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", прирівняла до учасників бойових дій учасників Революції Гідності, котрі включені до переліку осіб, які під час участі в масових акціях громадського протесту отримали тілесні ушкодження, чим законодавчо визначила статус постраждалих учасників Революції Гідності, пільги та гарантії їх соціального захисту.

 

Зміни в оподаткуванні пенсій

Опубліковано Четвер, 05 квітня 2018, 15:53

27 лютого поточного року Конституційний Суд України рішенням №1-р/2018 по справі №1-6/2018 визнав таким, що не відповідає Конституції України, тобто є неконституційним, положення абзацу першого підпункту 164.2.19 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу України, яким передбачалось оподаткування пенсій або щомісячного грошового утримання, розмір яких перевищував 10 прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб на 1 січня звітного податкового року, а також пенсій з іноземних джерел згідно з міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

         Нагадаємо, що з 1 січня 2018 року оподаткуванню підлягали пенсійні виплати понад 13730 грн. в частині, що перевищує цю суму.

         Зокрема, в Києво-Святошинському районі з початку року оподатковувалися пенсії 18 осіб.

         Відтак, визнані неконституційними норми Податкового кодексу України втратили чинність з дня ухвалення відповідного рішення Конституційним Судом України, яке, в свою чергу, є обов’язковим, остаточним та таким, що не може бути оскаржено.

         Враховуючи зазначене, особи, пенсійні виплати яких підлягали оподаткуванню, в березні поточного року отримали пенсію в повному розмірі.

Через десять днів завершиться черговий етап електронного декларування. Більш ніж 300 тисяч українців вже встигли оприлюднити свої статки та відзвітували про суттєві зміни у своєму майновому стані.

Опубліковано Четвер, 22 березня 2018, 12:17

Етап подачі електронних декларацій за 2017 рік розпочався 1 січня 2018 року і триватиме до 1 квітня. Нагадуємо, що відповідно до статті 45 Закону «Про запобігання корупції» державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Декларанти, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи. Окрім цього, упродовж семи днів після подання декларації суб’єкт декларування має право подати виправлену декларацію.

Водночас, стаття 52 Закону України «Про запобігання корупції» встановлює додаткові заходи фінансового контролю. Так, у разі відкриття суб’єктом декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента відповідний суб’єкт декларування зобов’язаний у десятиденний строк письмово повідомити про це Національне агентство в установленому ним порядку із зазначенням номера рахунка і місцезнаходження банку-нерезидента. Це стосується і суттєвої зміни майнового стану декларанта, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.  Він також у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов’язаний повідомити про це Національне агентство. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Нацагентства.

У Нацагентстві нагадують: аби подати декларацію успішно, необхідно перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у  персональному кабінеті. Для роботи з Реєстром слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо). Якщо електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист із посиланням, за яким потрібно перейти до персонального кабінету. Окрім того, у НАЗК радять перевірити термін дії та працездатність електронного цифрового підпису (ЕЦП). Для отримання відповідної інформації треба завантажити посилений сертифікат особистого цифрового підпису з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК). Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, що відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП.

У разі, якщо термін дії сертифікату сплив, декларант має звернутись до АЦСК та отримати новий підпис. Після цього необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист із необхідним посиланням. Клікнувши на посилання, декларант обирає у полі АЦСК акредитований центр сертифікації ключів, послугами якого він скористався та файл нового цифрового підпису, вказує пароль від нього. Заявки на зміну розглядаються протягом доби у робочий час. Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів.

 

Покарання за невиконання

Також у НАЗК нагадали, що для суб’єктів декларування, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, подання електронної декларації є обов’язковим, а за порушення законодавства передбачено адміністративну і кримінальну відповідальність. Так, за несвоєчасне подання декларації особа, уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (частина 1 статті 172-6 КУАП), карається накладенням штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Якщо декларант не повідомив (або зробив це невчасно) про відкриття валютного рахунку в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані – це карається накладенням штрафу від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (частина 2 статті 172-6 КУАП). За неправдиві відомості про майно на суму 100–250 мінімальних заробітних плат (або 370–925 тисяч гривень) установлено штраф, який становитиме від 17 тисяч до 42,5 тисяч гривень (частина 2 статті 172-6 КУАП). Якщо декларант умисно не подає декларацію, яка сягає більше ніж 344,5 тисячі гривень, – він карається штрафом у розмірі 42,5–51 тисяча гривень та громадськими роботами на строк від 150 до 240 годин.

Також за порушення законодавства його можуть позбавити волі на строк до двох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років (366-1 КК). На строк до двох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна (368-2 ККУ) декларанта можуть покарати, якщо він став власником незаконних активів.

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

Опубліковано Середа, 14 березня 2018, 15:45

З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Веб-портал ПФУ являє собою сайт, на якому кожний громадянин України, незалежно від місця перебування, може знайти усю інформацію, пов’язану із набуттям страхового стажу та призначенням пенсії. Зокрема, де людина працювала, скільки часу, як підприємство сплачувало за нього страхові внески, які документи потрібно заповнити при оформленні на пенсію, як написати заяву до Пенсійного фонду, як відправити офіційний запит, щоб отримати потрібні дані.

Завдяки сучасним інформаційним технологіям можна отримати виписку із системи персоніфікованого обліку або пенсійної справи, а також записатись на прийом, надіслати запит на підготовку паперових документів, подати скаргу або звернення до територіального органу Пенсійного фонду України.

Веб-портал розрахований не лише на людей, що вже вийшли на пенсію, а й на тих, хто сьогодні сплачує внески, тобто, на майбутніх пенсіонерів.

 Відтак,користувачі веб-ресурсу без черги зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

 -         отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

 -         здійснювати  контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та  впливають на  пенсійні права (для працюючих);

 -         отримувати  відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

 -         подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

 -         подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

 -         подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;

 -         подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);

 -         записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

                                                              

Як зареєструватися на веб-порталі ПФУ

Для Вашої зручності процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена.

Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію.

Для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ Вам необхідно звернутися в територіальний підрозділ Пенсійного фонду за місцем пенсійного обліку та надати документ, який засвідчує особу. Післячого видається «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його втаємниці до моменту закінчення реєстрації!

Завершити реєстрацію необхідно зайшовши на Веб-портал Пенсійного фонду в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua) та обравши пункт меню «Реєстрація на порталі». Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних. На введену Вами адресу електронної пошти прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації.

Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації, після чого на Веб-порталі автоматично формується нова персональн асторінка користувача порталу. З неї і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного Фонду.

Надалі доступ до електроннихпослуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі «Вхід».

Перерахунок пенсій військовим пенсіонерам.

Опубліковано Понеділок, 05 березня 2018, 15:40

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 №103 передбачено набрання чинності з 1 березня постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 р. №704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб», та визначено порядок перерахунку і виплати пенсій, що призначені згідно із Законом України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». 

Зокрема, колишнім військовослужбовцям та деяким іншим особам перерахунок пенсій здійснюватиметься із урахуванням трьох складових оновленого грошового забезпечення, визначеного на 1 березня 2018 року – окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років. 

Виплата перерахованих пенсій здійснюватиметься поетапно починаючи з січня 2018 року у таких розмірах:
з 1 січня 2018 року – 50 відсотків; 
з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року – 75 відсотків;
з 1 січня 2020 року – 100 відсотків суми підвищення пенсії, визначеного станом на 1 березня 2018 року. 

Для колишніх працівників міліції перерахунок пенсій здійснюватиметься за прирівняною посадою з розміру грошового забезпечення поліцейського, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». Сума перерахованих пенсій для виплати за період з січня 2016 року по 31 грудня 2017 року обчислюється органами Пенсійного фонду України станом на 1 січня 2018 р. та виплачується після виділення коштів на їх фінансування з державного бюджету в такому порядку: 
- з січня 2019 року по 31 грудня 2019 року – щомісяця окремою сумою у розмірі 50 відсотків різниці між місячним розміром підвищеної пенсії та місячним розміром отриманої особою пенсії за період з січня 2016 року по 31 грудня 2017 року;
- з 1 січня 2020 року – щомісяця окремою сумою у розмірі 100 відсотків різниці між місячним розміром підвищеної пенсії та місячним розміром отриманої особою пенсії за період з 1 січня 2016 року по 31 грудня 2017 р. до забезпечення повної виплати розрахованої суми.

Легалізація заробітної плати найманих працівників

Опубліковано П'ятниця, 02 березня 2018, 09:56

Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

Виплата заробітної плати у „конвертах” несе за собою багато негараздів як країні так і кожному з нас. Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів. Тому легалізація заробітної плати, прихованої зайнятості на сьогодні є одним з найпріоритетніших напрямків роботи державних службовців.

Працівник, який отримує зарплатню в „конверті”, виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату „в конвертах” позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Законом України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менше законодавчо встановленого мінімального рівня і з неї сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України (а з 01.01.2011 року – єдиний соціальний внесок відповідно до Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”), то такий місяць повністю враховується в страховий стаж і заробітна плата за цей місяць враховується для обчислення пенсії. Якщо ж сума нарахованої заробітної плати, з якої сплачені внески, менша за мінімальний рівень, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно заробітній платі. 

Якщо з якихось причин роботодавець не сплачує внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати „в конвертах” без сплати страхових внесків, і нарощування заборгованості, як з виплати заробітної плати, так і зі сплати страхових внесків), то періоди, за які не сплачені внески, „випадають” із страхового стажу найманого працівника та не включаються в заробіток для розрахунку розміру пенсії.

Гарантований рівень мінімальної заробітної плати чимало роботодавців просто ігнорують і змушують робітників працювати на невелику зарплату, часом зовсім не декларуючи оплату їх праці. Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат, вони видають працівникам зарплату готівкою. У цьому випадку йдеться про „тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. Мають місце негативні наслідки цього явища і для самого працівника, який позбавляє себе гідної пенсії у майбутньому.

Відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” зарахування страхового стажу здійснюється пропорційно сплаченим страховим внескам. Бувають ситуації, коли людям за рік роботи зараховується менше місяця страхового стажу. А низька заробітна плата дає низький коефіцієнт заробітку, який враховується при обчисленні пенсії.

Хотілося б зазначити, що з  11 жовтня 2017 року вступив в силу Закон України № 2148 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», згідно нього з 1 січня 2018 року пенсія за віком призначатиметься за наявності стажу на 1 січня 2018 року 25 років. Діапазон необхідного стажу щороку збільшуватиметься на 12 місяців до досягнення 35 років у 2028 році.

Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Опубліковано Середа, 28 лютого 2018, 15:30

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ головного управління Пенсійного фонду України
у Київській області від 22.12.2015 № 146
(у редакції наказу головного управління Пенсійного фонду України у Київській області
від 27.02.2018 № 122)

Г Р А Ф І К

проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

 

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові

Посада

День

прийому

Години

прийому

1.

ФАТХУТДІНОВ

Василь Гайнулович

Начальник

головного управління

середа

08.00-12.00

2.

ВЕРЕЩАК

Василь Миколайович

Перший заступник начальника головного управління

понеділок

13.00-17-00

3.

ЗОРКА

Олена Юріївна

Заступник начальника головного управління

середа

08.00-17.00

4.

КОЛОШМАЙ

Галина Володимирівна

Заступник начальника головного управління

четвер

08.00-17.00

5.

ПЕТРОВСЬКА

Тетяна Віталіївна

Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

понеділок

08.00-12.00

6.

КРУТІЙ

Вадим Олександрович

Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

вівторок

08.00-12.00

7.

НАВРОЦЬКИЙ

Сергій Васильович

Начальник управління персоналу та організаційно-інформаційної роботи

вівторок

13.00-17.00

8.

САМУТІН

Любов Василівна

Начальник управління пенсійного забезпечення

середа

08.00-17.00

9.

ВАСИЛЬЄВА

Алла Віталіївна

Начальник управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

четвер*

08.00-17.00

10.

БУТОВИЧ

Світлана Сергіївна

Начальник юридичного управління

четвер

08.00-12.00

11.

АНТОШКО

Оксана Володимирівна

В.о. начальника фінансово-економічного управління –

головного бухгалтера

четвер

13.00-17.00

12.

ЧОПИК

Галина  Степанівна

Начальник управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

п’ятниця

08.00-12.00

13.

БОРЕЦЬ

Юлія Тарасівна

Начальник управління адміністративно-господарського забезпечення

п’ятниця

13.00-16.00

14.

Згідно з графіком чергування

 

субота

09.00-12.00

* прийом здійснюється за адресою: м Київ, вул. Терьохіна, 8-аЖінки, яким присвоєно звання «Мати героїня», інваліди Другої світової війни, ГероїСоціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово.

ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Опубліковано Середа, 21 лютого 2018, 14:16

Веб-портал – це унікальна можливість для кожного українця контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, не відриваючись від монітора персонального комп’ютера. Адже користувач має доступ до повного переліку страхувальників, які подавали про нього відомості в систему персоніфікованого обліку, інформацію про суми заробітку, з яких сплачено страхові внески, кількість днів для стажу за кожен місяць починаючи з 2000 року.

Окрім того, користувач – фізична особа має змогу оперативно отримати відомості про спеціальний (пільговий) стаж і стаж, який зараховують без сплати страхових внесків. Також є змога ознайомитися з умовами та порядком призначення, перерахунку пенсії; отримати виписку за даними про призначену пенсію (для пенсіонерів); ознайомитися з формами заяв для призначення, перерахунку й виплати пенсії, а також допомоги на поховання, і заповнити їх, користуючись інструкціями. Користувач може надіслати запит на підготовку документів; надіслати звернення й отримати відповідь тощо. Інформація на порталі оновлюється щомісяця.

Для реєстрації багато не треба: варто лише прийти у своє управління Пенсійного фонду й написати заяву. При собі необхідно мати документи, що засвідчують особу (паспорт, картку платника податків – фізичної особи) . В управлінні громадянин отримує ідентифікатор. Потім треба зайти на веб-портал Пенсійного фонду (www.portal.pfu.gov.ua) та закінчити процедуру реєстрації в пункті меню, заповнивши необхідні поля.

Після реєстрації на веб-порталі автоматично створюється особистий кабінет користувача, з якого і здійснюється доступ до електронних послуг Пенсійного фонду.

Календар

<< < квітня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30